| Indhold |
2002
Nye veje til Konkurrencefordele
16 virksomheder fortæller om markedet for miljøvenlige produkter
Resumé
I pjecen fortæller 16 forskellige virksomheder om deres arbejde med at udvikle, producere
og sælge renere produkter. Erfaringerne er forskellige, men de peger i samme retning:
Flere og flere kunder forventer og kræver miljøvenlige produkter - og det er klogt at
være på forkant. På baggrund af interviews med 40 virksomheder præsenterer pjecen ti
gode råd om produkter, marked og miljø. Det er virksomhedernes egne erfaringer, der i
kort og koncentreret form gives videre. I pjecen er der historier om krav til
leverandører, om samarbejde i produktkæden, om innovation, design og produktudvikling og
om miljømærker, miljøledelse og andre værktøjer.
Udkommer både i trykt og elektronisk version.
Læs publikationen i HTML: Indholdsfortegnelse
Hele publikationen uden billeder og grafik (61 Kb)
Publikationsbeskrivelse (læsbar kolofon)
Læs publikationen i PDF-format (935 Kb)
PDF er et printvenligt format. For at læse og printe publikationen i dette format, skal
man have en version af Acrobat Reader installeret på sin computer. Dette program kan
hentes gratis hos producenten Adobe's hjemmeside, hvor der også findes
installationsvejledning mv.
Må citeres med kildeangivelse.
| Indhold | | Top | |