Det betyder Service- og Visionsprojektet for dig

Resumé
Miljøstyrelsen søsatte Service- og Visionsprojektet i 2005. Målet var at skabe større åbenhed, dialog og service i forhold til styrelsens samarbejdspartnere. Projektet bestod af fem delprojekter, der fokuserede på henholdsvis ekstern service, intern kommunikation og videndeling, kompetenceudvikling, det grænseløse arbejde og service overfor virksomheder. Udgangspunktet var bl.a. Service- og Visionsregnskabet 2005, som målte vores samarbejdspartneres tilfredshed. En tilsvarende måling bliver gennemført i 2008. Denne folder giver et overblik over de vigtigste resultater af Service- og Visionsprojektet.

Publikationen udkommer udelukkende elektronisk.

Læs publikationen i PDF-format [2.429 kB]
PDF er et printvenligt format. For at læse og printe publikationen i dette format, skal man have en version af Acrobat Reader installeret på sin computer. Dette program kan hentes gratis hos producenten Adobe's hjemmeside, hvor der også findes installationsvejledning mv.

Må citeres med kildeangivelse.