| Forside | | Indhold | | Forrige |
Støjemission fra motocrossmaskiner, Lunderbjerg Motocross Klub
Appendix
A.1 80 ccm. laveffekt
A.2 80 ccm. højeffekt
A.3 125 ccm. Højeffekt
I dette appendix dokumenteres målebetingelser og resultater af målingerne for hver enkelt klasse.
Alle værdier i tabellerne er angivet i dB re. 20 ÊPa.
A.1 80 ccm. laveffekt
Type: Suzuki, en tohjulet og en firehjulet Måleafstand: 6,0 m Måletid: 124 sek. Antal passager: 10 Antal forskellige køretøjer: 2 Gennemsnitlig fart: 7,9 m/s
Kildestyrken bestemt ved den oprindelige målemetode [3]
 Klik på billedet for at se html-versionen af: ‘‘Appendix A.1 -1‘‘
Kildestyrken bestemt ved deklarationsmetoden [2]
 Klik på billedet for at se html-versionen af: ‘‘Appendix A.1 -2‘‘
A.2 80 ccm. højeffekt
Type: Yamaha, Kawasaki, Suzuki (alle 80 c.c.) samt KTM (65 c.c.) Måleafstand: 6,0 m Måletid: 223 sek Antal passager: 31 Antal forskellige køretøjer: 4 (i starten var der endnu en 80 c.c. men den udgik) Gennemsnitlig fart: 9,6 m/s
Kildestyrken bestemt ved den oprindelige målemetode [3]
 Klik på billedet for at se html-versionen af: ‘‘Appendix A.2 -1‘‘
Kildestyrken bestemt ved deklarationsmetoden [2]
 Klik på billedet for at se html-versionen af: ‘‘Appendix A.2 -2‘‘
A.3 125 ccm. Højeffekt
Type: Suzuki Måleafstand: 6,0 m Måletid: 236 sek Antal passager: 20 Antal forskellige køretøjer: 1 Gennemsnitlig fart: 12,8 m/s
 Klik på billedet for at se html-versionen af: ‘‘Appendix A.3 -1‘‘
 Klik på billedet for at se html-versionen af: ‘‘Appendix A.3 -2‘‘
| Forside | | Indhold | | Forrige | | Top |
|