Støjemission fra motocrossmaskiner, Lunderbjerg Motocross Klub

Appendix

A.1 80 ccm. laveffekt
A.2 80 ccm. højeffekt
A.3 125 ccm. Højeffekt

I dette appendix dokumenteres målebetingelser og resultater af målingerne for hver enkelt klasse.

Alle værdier i tabellerne er angivet i dB re. 20 ƒÊPa.

A.1 80 ccm. laveffekt

Type: Suzuki, en tohjulet og en firehjulet
Måleafstand: 6,0 m
Måletid: 124 sek.
Antal passager: 10
Antal forskellige køretøjer: 2
Gennemsnitlig fart: 7,9 m/s

Kildestyrken bestemt ved den oprindelige målemetode [3]

Klik på billedet for at se html-versionen af: ‘‘Appendix A.1 -1‘‘
Klik på billedet for at se html-versionen af: ‘‘Appendix A.1 -1‘‘

Kildestyrken bestemt ved deklarationsmetoden [2]

Klik på billedet for at se html-versionen af: ‘‘Appendix A.1 -2‘‘
Klik på billedet for at se html-versionen af: ‘‘Appendix A.1 -2‘‘


A.2 80 ccm. højeffekt

Type: Yamaha, Kawasaki, Suzuki (alle 80 c.c.) samt KTM (65 c.c.)
Måleafstand: 6,0 m
Måletid: 223 sek
Antal passager: 31
Antal forskellige køretøjer: 4 (i starten var der endnu en 80 c.c. men den udgik)
Gennemsnitlig fart: 9,6 m/s

Kildestyrken bestemt ved den oprindelige målemetode [3]

Klik på billedet for at se html-versionen af: ‘‘Appendix A.2 -1‘‘
Klik på billedet for at se html-versionen af: ‘‘Appendix A.2 -1‘‘

Kildestyrken bestemt ved deklarationsmetoden [2]

Klik på billedet for at se html-versionen af: ‘‘Appendix A.2 -2‘‘
Klik på billedet for at se html-versionen af: ‘‘Appendix A.2 -2‘‘


A.3 125 ccm. Højeffekt

Type: Suzuki
Måleafstand: 6,0 m
Måletid: 236 sek
Antal passager: 20
Antal forskellige køretøjer: 1
Gennemsnitlig fart: 12,8 m/s

Klik på billedet for at se html-versionen af: ‘‘Appendix A.3 -1‘‘
Klik på billedet for at se html-versionen af: ‘‘Appendix A.3 -1‘‘


Klik på billedet for at se html-versionen af: ‘‘Appendix A.3 -2‘‘
Klik på billedet for at se html-versionen af: ‘‘Appendix A.3 -2‘‘