Evaluering af kampagnen "Kemi i forbrugerprodukter og indeklima"

Bilag D – Interviewguide til netværk

1. Hvad er din stilling og baggrund?

2. Hvordan blev I involveret i kampagnen?

3. Hvordan var oplægget fra Miljøstyrelsen?

4. I hvilken grad er I involveret i kampagnen?

- Hvilke aktiviteter har I stået for?

5. Har I haft dialog med eventuelle samarbejdspartnere?

6. Hvad er din vurdering af forløbet hidtil?

7. Er I tilfredse med samarbejdet med Miljøstyrelsen?

8. Hvilke overvejelser gjorde I jer, da I skulle præsentere budskabet? (For at opnå størst effekt)

9. Hvilken effekt kan man forvente sig af en sådan kampagne – hvad er jeres erfaring?

10. Hvilke omverdensfaktorer vil du pege på, som muligvis kan påvirke budskabet?

11. På baggrund af din erfaring med at tilrettelægge kampagner, hvordan vil du så vurdere denne?

12. Hvordan ville den ideelle kampagne se ud og hvorfor?

13. Yderligere kommentarer?

 



Version 1.0 April 2008, © Miljøstyrelsen.