Bæredygtig bolig-arbejdsstedstrafik i Horsens Kommune

Bilag
Indholdsfortegnelse

Bilag 1 - 1 Spørgeskema til Danish Crown
 
Bilag 2 - 2 Spørgeskema til Teknisk Uddannelsescenter
 
Bilag 3 - 3 Data til kortlægning
 
Bilag 4 - 4 Pendlerplan for Danish Crown
4.1 Indledning
4.2 Overordnet mål
4.3 Baggrund
4.4 Virkemidler
4.5 Implementering af virkemidler
4.6 Forventet effekt
4.7  Evaluering
 
Bilag 5 - 5 Pendlerplan for Cerealia Unibake
5.1 Indledning
5.2 Overordnet mål
5.3 Baggrund
5.4 Virkemidler
5.5 Implementering af virkemidler
5.6 Forventet effekt
5.7 Evaluering
 
Bilag 6 - 6 Pendlerplan for Ingeniørhøjskolen
6.1 Indledning
6.2 Overordnet mål
6.3 Baggrund
6.4 Virkemidler
6.5 Implementering af virkemidler
6.6 Forventet effekt
6.7 Evaluering
 
Bilag 7 - 7 Pendlerplan for Byggeteknisk Højskole
7.1 Indledning
7.2 Overordnet mål
7.3 Baggrund
7.4 Virkemidler
7.5 Implementering af virkemidler
7.6 Forventet effekt
7.7 Evaluering
 
Bilag 8 - 8 Pendlerplan for Teknisk Skole
8.1 Indledning
8.2 Overordnet mål
8.3 Baggrund
8.4 Virkemidler
8.5 Implementering af virkemidler
8.6  Forventet effekt
8.7 Evaluering
 
Bilag 9 - 9 Virkemiddelkatalog
9.1 Indledning
9.2 Virkemidler, der gør det mere attraktivt at cykle
9.3 Virkemidler, der gør det mere attraktivt at benytte kollektiv transport
9.4 Virkemidler, der gør det mindre attraktivt at køre i  personbil
9.5 Virkemidler, der forøger belægningsgraden i personbiler
9.6 Virkemidler, der formindsker personbilernes energiforbrug
9.7 Virkemidler, der formindsker behovet for persontransport
 
Bilag 10 - 10 Vurdering af to samkørselsdatabaser
10.1 Indledning
10.2 www.pendler.net
10.3 www.pendlerservice.dk
10.4 Sammenligning af databaser