| Indledning |
| |
| Sammenfatning og
konklusioner |
| Konklusion |
| Fremadrettede
anbefalinger |
| De
nye miljøvejledninger |
| |
| Summary and
conclusions |
| |
| Kapitel 1: Om
undersøgelsen |
| 1.1 |
Undersøgelsens tema og metodik |
| 1.1.1 |
Temaet |
| 1.1.2 |
Metodikken ved den kvantitative undersøgelse |
| 1.2 |
Centrale og decentrale indkøbere |
| 1.3 |
Hvem deltog i
undersøgelsen? |
| 1.4 |
Undersøgelsens bortfald |
| |
| Kapitel 2: De tre
afholdte læserworkshops |
| 2.1 |
Konklusion |
| 2.2 |
Indledning |
| 2.3 |
Metode |
| 2.4 |
Hovedindtryk |
| 2.4.1 |
En positiv modtagelse af ideen |
| 2.4.2 |
De private indkøbere overraskende positive |
| 2.4.3 |
Udførelsen |
| 2.4.4 |
Den reelle anvendelse af materialet |
| |
| Kapitel 3: Den
overordnede tilfredshed med vejledningerne |
| 3.1 |
Konklusion |
| 3.2 |
Den umiddelbare bedømmelse |
| 3.3 |
Det faglige niveau |
| 3.4 |
Den vejede tilfredshed |
| 3.5 |
Hvad kunne være bedre? |
| |
| Kapitel 4: Anvendelse,
oplevet relevans og læsning på flere niveauer |
| 4.1 |
Konklusion |
| 4.2 |
Indledning |
| 4.3 |
Hvor tit og hvornår anvendes vejledningerne - og
hvem er det, der især anvender dem? |
| 4.4 |
En pæn bedømmelse for den oplevede relevans |
| 4.5 |
Læsning på flere niveauer bliver bedømt
positivt |
| 4.6 |
Niveaudelt læsning påvirker ikke oplevet
relevans |
| 4.7 |
Niveaudelt læsning og generel tilfredshed |
| 4.8 |
Niveaudelt læsning giver større anvendelse af
"Den nemme vej" |
| 4.9 |
Jo højere oplevet relevans, desto højere
troværdighed |
| 4.10 |
Sammenhæng mellem relevansoplevelse og
anvendelse |
| |
| Kapitel 5:
Vejledningernes tekstmæssige indhold |
| 5.1 |
Konklusion |
| 5.2 |
Indledning |
| 5.3 |
Samlet vurdering - faktuelt indhold |
| 5.4 |
Tilpasning til modtageren |
| 5.5 |
Er det let at anvende de råd, vejledningerne
giver? |
| 5.6 |
Sammenligning af centrale og decentrale indkøbere |
| 5.7 |
Sammenligning af indkøbere i stat, amter og
kommuner |
| |
| Kapitel 6: Layoutet |
| 6.1 |
Konklusion |
| 6.2 |
Indledning |
| 6.3 |
Layoutet virker seriøst |
| 6.4 |
Giver layoutet lyst til at læse vejledningen? |
| 6.5 |
Gør layoutet vejledningerne overskuelige? |
| 6.6 |
Illustrationerne i vejledningen |
| 6.7 |
Den vejede tilfredshed med layoutet |
| |
| Kapitel 7:
Baggrundsinformationen |
| 7.1 |
Konklusion |
| 7.2 |
Indledning |
| 7.3 |
Hvor meget bliver baggrundsinformationen anvendt,
og hvem er de primære brugere? |
| 7.4 |
Er læserne tilfredse med baggrundsinformationen? |
| |
| Kapitel 8: Brug af
alternative medier |
| 8.1 |
Konklusion |
| 8.2 |
Indledning |
| 8.3 |
Hvor mange af indkøberne ved, at
baggrundsinformationen allerede ligger på Internettet, og hvor mange har hentet dem? |
| 8.4 |
Hvor stor er opbakningen til, at vejledningerne
kun ligger på Internettet? |
| 8.5 |
Hvorfor synes man ikke om ideen? |
| |
| Kapitel 9: Bortfaldet i
undersøgelsen |
| 9.1 |
Konklusion |
| 9.2 |
Indledning |
| 9.3 |
Bortfaldets størrelse |
| 9.4 |
Hvilke grunde ligger der bag bortfaldet? |
| 9.5 |
Hvem er det, der er faldet fra på grund af
manglende kendskab? |
| 9.6 |
Implikationer af frafaldet |
| |
| Bilag 1: Det anvendte
spørgeskema |